Thursday 27 February 2014

TEMPAHAN POS

Bagi yang tinggal diluar kawasan.. Jom tempah online !! Senang jer... Ikuti step-step kat bawah ni yer...

STEP 1
Sms/wechat ukuran baju (cara leh tgk kat post UKURAN BAJU WANITA atau UKURAN BAJU LELAKI) @ poskan baju contoh anda yang sedap dipakai beserta kain tempahan (standard 4 meter untuk saiz dewasa) dengan menggunakan poslaju @ courier service ke alamat : No 11, Jln Lahat Indah 6, Taman Lahat Indah 31500, Ipoh Perak.

STEP 2
Setelah saya menerima barangan anda, saya akan hubungi anda untuk kepastian maklumat.

STEP 3
Setelah mendapat maklumat lengkap, maka tempahan anda akan diproses lebih kurang 2-4 minggu mengikut jenis jahitan serta kuantiti tempahan.

STEP 4
Apabila tempahan dah siap, saya akan hubungi anda untuk memberi nombor akaun bagi pembayaran tempahan & kos penghantaran.

STEP 5
Selepas menerima bukti pembayaran. Saya akan mengeposkan tempahan anda dengan kadar segera melalui pos laju @ GD express ( ikut pilihan anda).'tracking no' akan saya beri melalui sms dan anda boleh semak melalui laman web @ link yang telah saya sediakan.

Terima kasih...

"KUALITI KAMI UNTUK ANDA.. KEPUASAN ANTA UNTUK KAMI"

No comments:

Post a Comment